Tanker fra morgentur

Categories Tanker

Det ble tur i dag og. Bruker det fine været når jeg kan. Har vært digg med regn og kjølige dager, det er de som er best egentlig, når det er 15 grader og skyet med litt vind, da koser jeg meg. Det er litt varmere i dag, men prøver å nyte det nå mens det fortsatt ikke er solstek.

Det er fint å gå langs kyststien på Bygdøy. Det har blitt en av mine favoritturer nå. En runde jeg må ta innimellom. Akkurat i dag var det litt fuktig pga regnet i går, men da går jeg bare veldig sakte og rolig så jeg ikke sklir. Og det står det skal være dyr på beite her, men det har jeg enda ikke sett noe til. Hadde vært veldig artig å se en ku eller to.

Jeg har ikke vært så motivert i det siste, ikke vært flink når det kommer til momsing mellom måltidene. Vet ikke helt hva det kommer av, men sånt skjer innimellom. Men heldigvis har det å gå tur vært noe jeg vil gjøre, og har gjort. Men det gjør bare at vekta står stille. Jeg går verken opp eller ned. Jeg har mye å ta tak i der, og det vet jeg godt. Og det er en god start å selv se hva som er feil og vite hva som må gjøres.

Men nå må jeg nesten gå litt videre her. Tenkte å gå helt til Huk og ta buss tilbake og dra hjem. Har en gjøremålsliste i dag jeg må igjennom også.

Kladdet i notater kl. 07.49 på en brygge langs kyststien på Bygdøy.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *