Min helg

Categories Turer og opplevelser

På lørdag var vi på stolpejakt i Lillestrøm før vi også tok oss en tur innom byfesten og så litt i boder og butikker.

På søndag tok jeg en morgentur opp til Aamodtdammen. Det er ikke så langt å gå dit, men det er en bratt og kjedelig vei så det føles langt. Men det tar ca 25 minutter å gå. Da jeg kom opp dit var det som å komme tilbake til barndommen for jeg var der mye på skoleturer før. Og på hele turen så jeg ikke et menneske. Det er veldig fin natur der oppe, fiske og bademuligheter og du kan gå videre inn i skogen og havne på nye steder og andre steder. Jeg har veldig lyst til å finne den Milorghula som skal være oppi skogen der en plass, men må finne et greit terreng å gå for jeg er ikke interessert i å klatre i fjell. Når jeg kom hjem spiste jeg frokost og sovnet på sofaen. Da jeg våknet fikk jeg lyst på en ny tur til Lillestrøm og sjekke ut litt mer av tilbud som byfesten hadde. Jeg kon hjem med to bukser og to bøker. Ikke at det var på tilbud, men uansett fornøyd.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *