Ny uke og noen mål framover

Categories Blogg, Livsstil

Det er nå tre uker til sommerferien. Det ser jeg veldig fram til. Og den ferien kommer til å gå fort.

Fram mot ferien har jeg satt meg noen mål. Og jeg skal så godt jeg kan jobbe med dem framover så godt jeg kan. Og det går ut på å gå turer, prøve å nå 10.000 skritt hver dag, drikke vann, lese bøker, og drive med forskjellig hobby, trene med appene, og ellers bare ha det fint og telle ned til ferien. Hva slags ferieplaner jeg har kan jeg komme tilbake til etterhvert. Men jeg vil iallfall bruke ferien som en motivasjon til å jobbe mer med meg selv og det jeg må gjøre for å ha en aktiv livsstilsendring. Gå turer er det minste problemet jeg har.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *