En blå ankel

Categories Livsstil

Lørdag gikk jeg en morgentur. Jeg gikk langs kyststien på Bygdøy. Når jeg går der går jeg alltid sakte og rolig for det er ulendt terreng, skog, stein, røtter, osv osv. Nå var det i tillegg ganske fuktig pga mye regn. Det gikk bra veldig lenge helt til jeg kom mot slutten av stien. Der klarte jeg virkelig å gjøre det store. Jeg vrikket venstre ankel så kraftig at jeg falt og slo høyre kne og albue og håndledd. Jeg kom meg heldigvis veldig fort opp igjen og gikk videre. Jeg følte nok at det gikk bedre enn jeg trodde. For på bussen satt jeg rolig og da jeg skulle gå av var det ubehagelig å gå. Men jeg kunne gå så da var det ikke brudd eller forsuring. Bare kraftig forslått. Jeg lå på sofaen og tok en lur før vi skulle på teater den kvelden og da jeg våknet så hadde det stivnet helt og var ubehagelig å gå i trapper så måtte ta et steg av gangen. Men på flatmark var det ikke noe problem. Dagen etter så jeg at ankelen var hoven. Og i dag, onsdag la jeg merke til blåmerket. Det må ha kommet i ettertid for det var ikke der søndag, og jeg så det ikke før i dag. I dag merker jeg også kneet kun i trapper og albue og håndledd var det ikke mye smerter i i ettertid.

Det er ikke mange uker siden jeg hadde et kleggbitt å styre med, nå en hoven og blå ankel. Nå håper jeg at det ikke er noe mer på leeenge!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *