Ny måned med mye muligheter!

Categories Livsstil

I morgen altså. Men det er siste dagen i august og jeg syns denne måneden har gått veldig fort. Nå er det plutselig høst. Håper på en litt mild høst da, ikke så kaldt og mye fint oppholdsvær så jeg kan gå turene mine.

Men det er som sagt en ny måned og en ny årstid. Og jeg er tilbake med de målene jeg hadde før sommerferien. Og ikke nok med det så har jeg også meldt meg på i Weight Wellness og klart jeg kan klubben. Håper det kan gi meg ny måte å tenke og en ny livsstilsendring inspirasjon. Der vil alle jobbe med seg selv og sine egne mål og støtte hverandre. Jeg har også nytt og spennende hjelpemidler på vei i posten som jeg ser fram til å bruke. Men nå over til mine mål som er de samme som sist som da altså blir mine hovedmål, men kan hende jeg legger til noe nytt innimellom hvis jeg vil det.

I september vil jeg…

-Under 120kg

-Ta sunne valg i mat og drikkeveien

-Gå mer på stolpejakt

-Gå mer turer generelt

-Gå 10’000 skritt når jeg kan

-Trene mye mer med appene jeg har og betaler for å ha. De heter LazyFit, justfit og BetterMe

-Trene mer med hulahoopen

-Lese ut et par bøker iallfall

-Gå mer til bussen til og fra jobb

-Prøve ut fler oppskrifter på vektklubben

-Ha sunne og varierte matpakker på jobb ved hjelp av oppskrifter på Vektklubben

-Blogge mer

-Være aktiv på WW og Klart jeg kan klubben og delta på challenges og det de måtte sette opp

*Dette er en ny ting jeg meldte meg på i går. Så nå håper jeg dette kan være noe for meg og at dette kan virke positivt for meg og min livsstilsendring

Dette er hva jeg vil jobbe med og har allerede jobbet med denne måneden, og andre måneder også forsåvidt, men vil gjøre det enda litt mer motiverende å holde på med.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *