Klarte jeg det?

Categories Livsstil

Skrevet i går kveld.

I starten på uka satte jeg meg et mål. Jeg skulle gå 10.000 skritt hver dag. Og har jeg klart det?

Det har vært noe motgang når det kommer til været. Det har ikke vært en dag denne uka det ikke har regnet. Og jeg er mildt sagt utrolig lei! Det må da gå an å ha noen dager og uker nå uten det forbanna regnet?!?!

Men uansett. Jeg går faste turer hver måned. På morgenen går jeg litt over en km til bussen til jobb. Når jeg er ferdig på jobb går jeg litt over en km til bussen hjem. Så det blir skritt ut av det. Men ikke 10.000. Og når man faktisk prøver så merker man at 10.000 skritt daglig er noe man faktisk må jobbe med. Men har jeg klart det?

Ja!!! Jeg klarte det hver dag denne uka. Selvom det kun har vært drittvær så har jeg klart det. Jeg kunne gått så mye mer også. Mye mer. Men faen heller. Kunne vært verre. Kunne vært bedre.

1 kommentar

1 thought on “Klarte jeg det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *