I nytt treningstøy

Categories Trening

I går var min mor så grei og hentet pakken min på Zizzi på senteret. Når jeg bestiller klær på Zizzi så bestiller jeg hent i butikken på nærmeste senter også. Ja, jeg kan kjøpe klær i butikken, men dette var treningsklær som de ikke hadde i butikk, jeg skrev tidligere om at jeg måtte innom to forskjellige butikker og de hadde ikke treningsklær inne så jeg måtte til slutt bestille og bare satse på at det passet. Og jeg var på jobb og min mor jobber kveld denne uka så hun hadde tid og var så grei at hun gadd, hun skulle uansett kjøpe kattemat til Nano så det passet jo bra. Og da jeg kom hjem etter jobb i går og etter en to timer lang lur med Nano på fanget åpnet jeg og prøvde klærne. Jeg bestilte altså en joggebukse og en treningstopp i tillegg til hverdagstopper. Treningsklærne passet heldigvis så ingenting blir sendt tilbake.

I dag, 1.mai er jo fri fra jobb og fint vær og det har åpnet nye stolpejakt-kart i Oslo nå så ta tok jeg sjansen på å teste ut treningsklærne. Vi dro til Sagene og jobbet oss nedover. Vi fant masse stolper og nådde et nytt nivå på begynte kart. Og vi har planer om en ny tur allerede fredag morgen.

2 kommentarer

2 thoughts on “I nytt treningstøy

  1. Freshe og flott klær, eg er veldig svak for petrolfarge 😀
    Ingen må si at “det er det samme hvilke klær man går tur i” – Eller, det er det samme hva man har på seg, men det er kjekt å føle seg bra/fin, samtidig som tur/treningsklær ofte har finesser/kvaliteter som er godt for tur/trening 🙂 Fin du er 🙂
    Sagene ja….Der har eg bodd og eg stortrivdes!

    Vibbedille 🙂

    1. Sagene er fint, kunne tenke meg å bo i det området, synd Oslo skal være så dyrt. Ja, jeg syns det er artig med litt kule treningsklær, det er motiverende. Takk:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *