I april vil jeg… klarte jeg det?

Categories Livsstil

-Under 120kg -Det gikk ikke denne gangen. Var nok for mye å gå ned på kort tid, startet jo midt i måneden. Men jeg tar ikke dette så veldig tungt egentlig. Det skjer når det skjer. Ikke noe å stresse med. Ny måned, nye muligheter!

-Ta sunne valg i mat og drikkeveien -Det vil jeg si jeg klarte bra. Holdt usunnheter til helgene.

-Bruke tannlegen som motivasjon til å ligge unna visse ting på hverdager. -Det har jeg klart bra.

-Gå mer på stolpejakt -Vært veldig ivrige i helgene. Gått lange fine turer ellers også. 

-Gå mer turer generelt. -Gått en tur hver dag.

-Gå 10’000 skritt oftere -Gått mellom 10-20.000 skritt hver dag.

-Trene mye mer med appene jeg har og betaler for å ha. -Har avsluttet abonnement på to stykker og funnet en ny en jeg har startet å trene med. Den heter LazyFit.

-Pynte meg litt når jeg skal på teater -Vil ikke si jeg har pyntet meg så veldig, men har da sett greit ut uansett tenker jeg.

-Lese ut et par bøker iallfall -Har klart å lese ut en bok. Jeg har best tid til å lese på dass eller når jeg har lagt meg. Men i det siste når jeg har vært mer aktiv har jeg vært mye mer trøtt om kvelden og ikke orket å lese. Men jeg jobber med saken.

-Gå mer til og fra jobb -Jeg har gått et par holdeplasser på vei til buss. Og jeg har gått til en holdeplass et stykke unna for buss hjem. Ellers har jeg gått en tur før jeg tok bussen.

-Prøve ut fler oppskrifter på vektklubben -Her feilet jeg veldig! Skjerpings!

-Ha sunne og varierte matpakker på jobb. -Dette gikk veldig bra, spiser som regel sunne matpakker uansett.

Nå har jeg en ny måned å fortsette på, noe jeg skal. Hadde ikke vært dumt å trene fram til jeg skal på båttur i juni. Ha noe å trene seg fram til, noe å se fram til.

Dette er hva jeg vil jobbe med og har allerede jobbet med denne måneden, og andre måneder også forsåvidt, men vil gjøre det enda litt mer motiverende å holde på med.

4 kommentarer

4 thoughts on “I april vil jeg… klarte jeg det?

  1. Lykke til videre med prosjektet ditt. Dette går bra, vettu, med den positive innstillingen. Jeg prøver også på å spise litt mindre for å gå ned i vekt. Går smått den rette veien, men mange fristelser under veis😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *