I mai vil jeg… klarte jeg det?

Categories Livsstil

-Under 120kg -Det ble bare tull denne gangen så jeg fikk aldri veid meg, men jeg var uansett ikke langt målet sist jeg målte meg. Så det er bare å fortsette denne måneden også. Og jeg vet godt hvorfor det går så tregt og hva jeg må endre. Også er ikke tall på vekt noe jeg gidder å henge meg oppi, derfor veier jeg meg bare i starten og i slutten av måneden. 

-Ta sunne valg i mat og drikkeveien

Det har gått veldig bra. Nå spiser jeg som regel sunt og variert da. Og drikker veldig lite brus. Går mye i zeroh og Fun light saft, min måte å drikke vann på, men med smak.

-Gå mer på stolpejakt

Vi har vært på noen turer, men denne måneden har varmen vært litt for intens etter hva min kropp tåler dessverre. Jeg kaller det terror-varme når det blir intens og hele tiden uten pause, klar blå himmel uten et tegn til en sky. Da blir jeg sliten og oppgitt.

-Gå mer turer generelt

Har gått en tur hver dag.

-Gå 10’000 skritt oftere

Har bare 8 dager av 31 jeg ikke klarte 10’000 skritt denne måneden.

-Trene mye mer med appene jeg har og betaler for å ha. De heter LazyFit og BetterMe

Det startet bra, men så fikk jeg vondt i ryggen så jeg trente ikke med appene på to uker. Startet igjen på slutten av måneden.

-Trene mer med hulahoopen

Det ble det minimalt med dessverre. Har noe med interesse å gjøre, kan bli litt kjedelig. Pluss at jeg har hatt vondt i ryggen og man skal ikke bruke den når man har smerter.

-Lese ut et par bøker iallfall

Leste ut en bok. Holder på med en bokserie nå som jeg er veldig inni nå så blir vel fler utleste bøker etterhvert.

-Kose meg med pølse, is og kake på 17.mai

Det gjorde jeg så absolutt!!

-Gå mer til og fra jobb

Det har jeg ikke gjort ennå. Det er en veldig kjedelig vei så er ikke helt motivert til det ennå. Må helt vært på vei hjem også så jeg ikke er svett og stinker på jobb.

-Prøve ut fler oppskrifter på vektklubben

Prøvde en oppskrift på en smoothie som smakte helt pyton. Og prøvde en oppskrift på en mousse som var grei.

-Ha sunne og varierte matpakker på jobb ved hjelp av oppskrifter på Vektklubben

Har vært sunt, men lite variert, ikke brukt oppskrifter.

Nå har jeg en ny måned å fortsette på, noe jeg skal. Jeg bare fortsetter og ser hvor langt jeg kommer.

Dette er hva jeg vil jobbe med og har allerede jobbet med denne måneden, og andre måneder også forsåvidt, men vil gjøre det enda litt mer motiverende å holde på med.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *