Klar for tur!

Categories Blogg

Dette var meg i fjor, noen kilo lettere, klar for Kieltur med jobben. I dag er det tid for tur igjen. Har med meg den samme buksa som på bildet, men reiser i noe annet.

Jeg er som vanlig nervøs for dette her. Jeg har det med å bli sånn i et par dager før tur. Og når jeg er på tur blir det mye inntrykk og nye steder, folk og ting og tang. Og når jeg kommer hjem slukner jeg på bussen og hjemme på sofaen resten av dagen. Mest nervøs er jeg for Nano. Han er trygg hos matbroren sin, men han er veldig knyttet til oss og har det med å mase når han savner oss. Men jeg vet det pleier å gå seg til.

Men da må jeg gjøre ting ferdig her så vi blogges på lørdag når jeg er hjemme igjen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *