Litt av en søndag!

Categories Foto

På søndag var det flydag på Kjeller på Lillestrøm. Det var stilt ut forskjellige fly, et lite museum, mange forskjellige boder med mye forskjellig, mat og drikke osv osv. Is og drikke ble det utsolgt med. Og jeg spiste stekt carry krydder og det var utrolig godt! Og det ble show i luften med forskjellige fly.

Mitt høydepunkt, eller min families høydepunkt var når vi fikk kjøre i helikopter. Fra å gå fra at jeg ikke skulle sitte på i noe, til å stå i kø i et par timer i kø, 650kr per sete, og ikke være nervøs lenger. Jeg overtenkte dette hele tiden, jeg er veldig klar over min størrelse og vekt, og var litt stressa for det. Men når han vi betalte hos ikke sa noe om det, det ikke sto info så må det vel gå bra, noe det gjorde. Det var en utrolig opplevelse.

Meg og min mor veldig fornøyde

Utsikt fra helikopteret.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *