God morgen!

Categories Tanker

Lenge siden sist nå og det har ikke vært helt meningen. Jeg har ikke gjort stort heller egentlig, annet enn å jobbe og gå turer. I dag er det en uke siden jeg fant på denne utfordringen og jeg har klart 10’000 og over det i en hel uke nå. Og det er en uke igjen og tre dager til utfordringen er over. Men jeg kommer til å fortsette med å gå over 10’000 skritt, ha det som et mål til vanlig, men vil jeg ha en dag å bare slappe av på kan jeg det.

Kroppen blir jo vant til dette her nå. Og da må jeg bare fortsette for noe annet er uaktuelt. Kroppen blir sprekere, sunnere, den får beveget seg mye mer enn for tre år siden, da jeg satt inne i tre dager, gikk tur en dag og satt inne igjen i tre dager. Sånt går ikke lenger. Kan knapt sitte inne i en dag nå før jeg blir irritabel og må luftes som min mor kaller det.

Nei, nå må jeg stå opp gitt. Skal spise frokost før min mor og jeg skal ut på stolpejakt. Vi skal starte på et nytt kart i dag og det blir artig. Været ser ut til å bli veldig fint, skyfritt fra mitt soveromsvindu iallfall.

Ha en fin søndag!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *