En umotivert morgen

Categories Hverdag

Det er mandag og fint vær ute. Og det er også arbeidsdag, noe jeg helt klart føler at jeg kunne klar meg uten akkurat i dag. Jeg har mye mer lyst til å være ute og gå en kjempelang tur enn å sitte inne her og sløse bort tid og krefter på å sortere og prise klær. Dette går veldig i bølger hos meg. Plutselig en uke så er det null stress å være på jobben, jobber bra og effektivt. Men så er det dager som denne her hvor jeg skulle ønske jeg var usynlig så jeg kunne snike meg ut og hjem uten at de så det eller merker at jeg er borte. Men det er bare å bite tenna sammen og stå i det som folk liker å si. Stå i det liksom… merkelig ting å si. Men det er bare til 13.15 så er jeg ferdig. Håper motivasjonen er tilbake i morgen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *