Min påske og tilbake til jobb og hverdag

Categories Hverdag

Dagens antrekk: Bukse og genser fra Gudrun Sjödèn og sko fra Hoka. Veska passer ikke inn, men det er den jeg bruker til hverdags for tiden, kjøpt brukt.

Da var det over. Ferien. Det er tilbake til jobb og hverdag. Er ikke klar for det altså. Er så digg å dra seg til 07, frokost, og dra til byen. Museer, stolpejakt, det er det som har preget min ferie. Og Olsenbanden på tv på ettermiddagen. Det er så koselig det. Tre dager har vært rolige, resten har vært mange skritt og km osv. Nå som jeg må jobbe igjen er det ikke like mange skritt, spesielt ikke hvis jeg har en stillesittende oppgave som jeg som oftest har.

Denne måneden har jeg bestemt at skal brukes godt. Gå turer, få inn skritt og km. Og flere stolper. Det er bra trening. Også velge sunn og variert mat, drikke mer vann og spise mer proteiner og frukt og grønnsaker osv osv. Jeg må ikke ned i vekt, men jeg har lyst til å være der jeg var i fjor på denne tiden. Under 110kg. Og jeg vil bruke ting jeg har å se fram til som mål og motivasjon. Mai og fler fredager. En fin kjole til 17.mai. Kiel tur med jobben i juni, sommerferie i juli.. jeg kommer aldri til å se fresh ut i andres øyne, men det er ikke viktig. Viktigste er at jeg føler meg vel med meg selv. Jeg lever ikke for å se bra ut. Og spesielt ikke for andre. Det må være for meg selv og min helse. Være sunn og frisk og ha god utholdenhet. Så jeg kommer til å trene ved å gå turer, og bruke de to appene jeg har. Ta med gåstaver innimellom og kanskje starte med hulahoopen igjen. Det var veldig artig i 2022, men nå er den litt kjedelig, men mulig jeg finner motivasjon igjen etterhvert. Har også vekter på en kg og sånne bånd og noe annet jeg ikke husker navnet på. Så nå må jeg bare stå på videre, være flink og tenke på hva som motiverer meg. Og det er mye. Det kan bli eget innlegg senere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *