Mål denne uka

Categories Livsstil

Denne uka har jeg satt et mål for meg selv. Jeg skal igjen ha en uke hvor jeg skal gå minst 10.000 skritt hver dag. Det fordi jeg føler at hvis jeg setter det som mål så blir det fullført. Lager jeg ikke mål så sluntrer jeg fort unna og blir lat. Og det er godt for min psyke å gå turer. Men ikke bare for psyken, men for kondis og kropp også. Og det er det min livsstilsendring går ut på. Ikke bare vekt, men helse og psyke. Og nå for tiden er ikke psyken den beste, men har ikke lyst til å utdype det noe mer. Men mangel på søvn er en del av det.

Men nå er det da altså en ny uke. Ny start. Nye muligheter. Jeg er kvalm som faen, men skal klare det!

2 kommentarer

2 thoughts on “Mål denne uka

  1. Lykke til! Ja, det å komme seg ut og gå litt er sunt for både den psykiske og den fysiske helsa.
    Ikke vær for streng mot deg selv om du ikke klarer 10.000 skritt hver dag. Husk at hvert skritt teller. Så et par dager med 9.000 skritt gjør og godt for kropp og sjel.
    Stå på, jeg heier på deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *