Tanker en mandagsmorgen

Categories Tanker

Min skjønne Nano. Det er sånn man skulle hatt det en mandagsmorgen. Sammenkrøllet under et varmt pledd og bare kose seg. Men i stedet må man opp og gjøre sin plikt i tre dager til. Det er vel egentlig ikke så ille heller. Man skal være glad og takknemlig for at man faktisk er frisk og sunn og kan gå ut å bruke dagen sin aktivt. Da kan man med god samvittighet også ta fatt på påskeferien og kose seg med god samvittighet.

Jeg lurer litt på om jeg skal ta en bytur etter jobb. Det frister litt, også er det en bok jeg vil se etter. Det er noe jeg kommer til å skrive om senere, at det for meg å handle alene kan være litt skummelt. Men hvis jeg virkelig vil ha noe så klarer jeg det. Jeg foretrekker å bruke selvbetjente kasser, men det er ikke overalt de har det dessverre.

Men nok om det, nå må jeg få på meg sko og komme meg ut døra så jeg rekker bussen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *