Last Updated:

Opp og ut på 18 minutter

Categories Trening

Fra jeg bestemte meg for å gå tur til jeg sto på bussholdeplass og buss kom tok 18 minutter. Var bare å hoppe i klærne, gå på do få på seg sko og jakke og ta med gåstaver å gå ut. Vil ikke kaste bort en solskinnsdag! Så kan jeg heller ta roligere dager neste uke. For nå har jeg gått en lang tur hver dag denne uka!

Jeg dro til Oslo og gikk tur der. Gikk en tur på 9,6km og 12.804 skritt. Veldig fornøyd med det.

Jeg klarte utfordringen for mars som var å registrere minst 47 minutter trening 14 ganger. Jeg fikk også perfekt uke når det kommer til bevegelse, oppreist og trening. Jeg bruker Applewatch og har hatt den litt over et år nå og liker den veldig.

Så neste uke kommer jeg til å unne meg å slappe av litt mer, dra på jobb, gå til bussen og dra hjem. Mandag, tirsdag og torsdag igjen så har jeg påskeferie! Og på fredag starter Stolpejakten i Oslo. Så min påskeferie kommer til å brukes til stolpejakt, se på olsenbanden på tv og forhåpentligvis noen museumsbesøk. Håper på ålreit vær og føre.

Dette er ukas skritt, kalorier, kilometer og timer oppsummert i appen StepsApp

Det siste bildet er ukas skritt, kalorier, kilometer og tiden oppsummert i appen StepsApp, så jeg har all grunn til å være fornøyd med treningen denne uka.

2 kommentarer

2 thoughts on “Opp og ut på 18 minutter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *