Shoppingfredag!

Categories Hverdag

Da har min mor og jeg hatt en liten shoppingrunde. På Sparkjøp så jeg en dress og fikk en ide. Jeg prøvde dressen, og den passet, men vil ikke si den var behagelig nok til  å bruke penger på. Men jeg tar med meg ideen videre til neste dress jeg måtte finne. Men jeg fant meg et par kule sko i en fresh farge da. Se bildet øverst i innlegget.

Så dro vi videre og stakk innom Zizzi hvor jeg fant et par kule jeans. Jeg er litt usikker på jeans på Zizzi. Et par bukser jeg ikke helt vet hva kalles, Cargo eller noe, passer fint i 52. Men i  et par jeans jeg prøvde passet ikke 52, for trang rundt livet. Men så prøvde jeg lignende bukser idag i 54 og de var for store rundt midjen. Og en strl 53 finnes jo ikke. Men de buksene ble med hjem da. Så bra ut ellers, bare litt vide i livet, men hvem går ikke i for store bukser nå uansett liksom? Så var vi innom HM for jeg trengte sokker, vanlige sorte sokker. Jeg har kastet utrolig mange sokker nå i det siste som jeg har brukt ihjel med hull både her og der. Bryr meg egentlig ikke om det, ingen ser hull igjennom skoene uansett, men tenkte det var på tide å skifte ut.

I kveld skal vi på teater og se Sound og music på Folketeateret, og det vet jeg blir veldig bra for vi så det sist det gikk der og det var en nydelig opplevelse. Helt sikkert at det blir det igjen. Og jeg har satt sammen et stilig antrekk anledning kvelden.  

2 kommentarer

2 thoughts on “Shoppingfredag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *