I april vil jeg…

Categories Livsstil

-Under 120kg

-Ta sunne valg i mat og drikkeveien

-Bruke tannlegen som motivasjon til å ligge unna visse ting på hverdager

-Gå mer på stolpejakt

-Gå mer turer generelt

-Gå 10’000 skritt oftere

-Trene mye mer med appene jeg har og betaler for å ha

-Pynte meg litt når jeg skal på teater

-Lese ut et par bøker iallfall

-Gå mer til og fra jobb

-Prøve ut fler oppskrifter på vektklubben

-Ha sunne og varierte matpakker på jobb

Dette er hva jeg vil jobbe med og har allerede jobbet med denne måneden, og andre måneder også forsåvidt, men vil gjøre det enda litt mer motiverende å holde på med. 

2 kommentarer

2 thoughts on “I april vil jeg…

  1. Jeg skal også gå mer tur, og få gjort unna litt stolpejakt. Det er jo også turer. Og ganske så motiverende for å komme seg ut 🙂

    1. Helt klart at det er turer! Man kan gå veldig langt på stolpejakt, samtidig som man kan se nye steder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *