To hviledager

Categories Hverdag

Dette var utsikten min i store deler av i går og blir i noen timer i dag også. I går ble det ikke jobb. Jeg trengte en dag bare, kalte det en psykisk helse dag. Alt var bare møkk, nedstemt, orket ikke noe, var katteseng for Nano fra 08-14 og det var det lissom. Men måtte en kjapp tur på senteret for å hente en pakke på Zizzi jeg hadde bestilt før påske og det var på tide å hente. Det snødde og jeg vurderte faktisk å gå ned, men så sjekket jeg busstider og det var tre minutter til bussen kom så jeg valgte den late måten. Og bussen var full av sånne elever fra ungdomsskolen og det var bare skrik og skrål, men det fikk jeg bare orke de tre minuttene det tok med bussen ned til senteret. Jeg satt meg utenfor Normal for å vente på min mor. Satt å så inn i en skobutikk med de skoa jeg ønsker meg. Steve Madden sko med bling-bling! Elsker bling-bling og glitter!! Og de skoa blinket til meg! Hørte klingen altså! En dag må jeg bare våge å prøve et par. Men de er dyre! Og tenk hvis de ikke er gode å gå i? Og det ikke hjelper å gå de inn? Et par sko til 1500kr bare bli stående til pynt? De er jo fine nok til det… men uansett. Vi var innom Normal og kjøpte litt hverdagsting og jeg hamstret vann derfra, State Energy vann er vann over alle vann altså! Så hentet vi Zizzi pakka og dro hjem. Skiftende humør og bare kjipt helt til jeg var på sofaen med Nano igjen. Der jeg hører hjemme. Beste ever. Og jeg skulle egentlig gå morgentur i dag, men gadd ikke. Lå i senga fra da min mor dro på jobb til klokka var 08 med Nano på fanget, og vi har flyttet oss over til sofaen, måtte spise frokost liggende og skriver dette mens jeg ser på Alle mot alle på tv Norge på tv. Ja, jeg er en som fortsatt sverger til vanlige tv kanaler framfor Netflix og alt det tullet der. Savner den gamle kasse-TV-en også egentlig.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *