Last Updated:

Tanker ved sengetid

Categories Tanker

Da var man i seng etter en fin fridag. Jeg har gått morgentur, slappet av, lest, åpnet Lego som jeg har bestilt meg, (mer om mine hobbyer senere), sett på et webinar om vektnedgang og laget denne bloggen.

Jeg har som nevnt i første innlegg blogget før, her og andre steder. Men så gikk jeg lei. Men så fikk jeg lyst igjen. En blogg hvor jeg kan dele min for resten av livet-reise med livsstilsendring jeg startet på første nyttårsdag 2021. Jeg gikk fort ned de første kiloene, så gikk det tregere. Så startet jeg på vektklubben og det løsnet igjen en stund. Husker ikke om det laveste på vekta viste 107, men var iallfall på 108. Så gikk jeg litt opp igjen og nå jobber jeg med de kiloene. Det er vanskelig. Men jeg gidder ikke fokusere på tall. Det orker jeg ikke. Jeg skal ikke slanke meg eller gå på diett. Dette skal være for resten av livet. Da må jeg kunne leve med det også. Og forbud mot enkelte matvarer funker ikke. Så jeg kan spise det jeg vil, men i mindre mengde og ikke hver dag. Hvis jeg virkelig vil ha noe så tar jeg noe. Og når jeg vet at hvis jeg vil så kan jeg, da må jeg ikke. Magen min har også endret seg med livsstilen. Den tåler ikke fet og kraftig mat lenger. Så digre burgere, kebab og ridde spiser jeg ikke. Jeg spiser sunt, variert og godt.

Det var det. For i kveld. Jeg håper denne bloggen kan hjelpe meg til å lufte tanker, vise hverdagen min, hva jeg gjør og opplever osv osv.

God natt

Ingrid

1 kommentar

1 thought on “Tanker ved sengetid

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *