Noe jeg må jobbe med

Categories Livsstil

Jeg har alltid hatt store overarmer og har det fortsatt. Og vil alltid ha det. Men etter å ha gått ned 20 kilo mistet jeg jo litt fett på armene også og det ble litt heng da kan man si. Så i hele fjor sommer gikk jeg nesten bare i t-skjorter som dekket litt av dette. I fjor når juni var ferdig var det omtrent bare regn så ble ikke mye kjoler utover da. Men uansett.

Men jeg vet ikke om det blir det samme nå i år. Mange sier jo at hvis finværet og varmen starter så tidlig som nå så kommer møkkaværet i juli med bare regn, og jeg tror faktisk på det. Hadde jo vært typisk da. Var sånn i fjor.

Men poenget mitt er at jeg må jobbe med å gi faen. Gå i korte topper og singleter i varmen. Jeg har også lov til luft på kroppen, ikke dekke meg til og svette ihjel. Folk som ikke tåler å se store overarmer får bare lukke øynene, det angår ikke meg hva disse måtte mene. Det er bare å ta av seg og vise fingeren!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Noe jeg må jobbe med

    1. Ja, det samme tenker jeg. Ikke mitt problem hva andre måtte tenke om at jeg har grevinne-heng.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *