En rolig start på påskeferien

Categories Hverdag

Det er mandag morgen. Påskeferie! Jeg ligger fortsatt i senga og har tenkt å ligge her litt til. Lese litt i en bok jeg holder på med fortiden. Etter tre dager med stolpejakt så blir det rolig og bare en tur på senteret for å kjøpe litt inn til påske, litt smågodt og kattemat. Prøve på en tur igjen i morgen. Blåse i været og bare gå litt. Påskeværet blir ikke det beste og jeg har ingen planer om å bare sitte inne, det blir jeg utrolig sprø av. Men jeg må se litt på Olsenbanden på tv, det hører alltid med.  Skal prøve å pynte litt til påske også, har en liten ide inni hodet mitt, men ofte er ideene mine så kreative at det ikke er igjennomførbart, det har skjedd før. Mer skjer ikke i dag, kjente i går kveld at jeg var ganske sliten og at det fristet ikke å gå tur nå, da unner man seg en dag med å slappe av. Man skal ikke slite seg helt ut heller, da blir en livsstilsendring bare et krav, mas, stress og da gidder jeg ikke.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *