Når det kommer til den 30 dagers utfordringen med vektklubb har jeg falt av. Det startet med at jeg fikk vondt i ryggen, noe som ikke har gitt seg ennå, men det har ødelagt all trening for meg egentlig, men jeg har beholdt gåturene mine heldigvis. Jeg har testet et par oppskrifter også, den ene var ikke noe god, den andre var brukbar. Så kom 17.mai med godis, pølser, is og kaker. Jeg har også på en måte også slakket litt ned på skrittene dessverre. Så jeg må rett og slett bare starte på nytt. Eller egentlig bare fortsette der jeg slapp. Men det skal nok gå bra. Jeg må også jobbe med mellomspisingen enda litt mer. Jeg vet så godt hvor jeg sliter og må bare ta tak og gjøre noe med det. Heldigvis er dette en livsstilsendring som skal være for livet og at det ikke må skje noe så fort som mulig.

2 kommentarer

2 thoughts on “Falt av

  1. Livsstilsendringer skjer ikke over natta men gradvis. Så da er det bare å fortsette. Jeg er der selv. Endre livsstil og komme meg ned i vekt.
    Stå på og ikke gi opp.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *