Last Updated:

En fin start på onsdagen

Categories Trening

Dagen startet 04.15 idag. Eller i natt som de fleste andre ville sagt. Så tok min mor og jeg buss 05.08, hun skulle på jobb, jeg videre til Oslo for å gå tur.

La oss bare ta det med engang, hvorfor jeg alltid drar til Oslo for å gå tur og hvorfor jeg aldri går tur i nærområdet. Det er fordi da slipper jeg å treffe på kjentfolk, kollegaer osv. Jeg orker det bare ikke. Jeg vil gå tur uten å bli sett og bli snakket til. Jeg vil gå for meg selv. Og da er vel Oslo dumt å dra til, hvis en vil være i fred? Nei! For der bryr folk kun om seg selv og sitt! De kan sikkert tenke sitt når de ser meg, men de snakker ikke til meg. Og der jeg går er det veldig mange andre som går og løper selv også så de har nok med sin egen trening. Derfor foretrekker jeg å gå tur i Oslo og ikke hjemme, jeg får være i fred!

Men tilbake til turen min. Jeg gikk langt i dag. Gikk fra Helsfyr til Bjørvika, til Aker brygge langs kaiene, til Frognerkilen og rundt på Bygdøy Allé til Solli. På Nationaltheatret unnet jeg meg T-bane til Jernbanetorget for da verket føttene og jeg hadde vært ør i hodet ganske lenge da. Jeg hadde glemt drikke rett og slett og det er så typisk meg. Må bli mye flinkere til å ta med drikke framover. På Jernbanetorget stakk jeg innom Narvesen og kjøpte baguett og sportsdrikker til neste tur. Den Power Ade drikken med mango smak er veldig god! Så dro jeg hjemover og var hjemme i 10 tiden. Så en lang og god tur. Og nå for tiden er det lettere å veie meg også fordi jeg er mye aktiv og spiser for det meste sunt. Og denne uka har jeg en vekt engang på 1,1kg og det er jeg veldig fornøyd med. Det går sakte, men sikkert den riktige veien, som det skal. Det skal gå sakte. Dette er for livet, ikke for en kort periode.

Turen ble på 20.287 skritt og 13,6 km.

Etter at jeg kom hjem har jeg bare ligget på sofaen. Sett på sosiale medier, lagt ut noe selv også og bare sovet med Nano på fanget. Tror han trengte matsøsteren sin her. I skrivende stund ligger han og vasker den nydelige labben sin. Han er så utrolig nydelig og søt!

Resten av dagen blir rolig, tacosalat til middag, pc og tv. Mulig litt fargelegging også. Hvis du følger meg på Instagram har jeg en egen greie for fargelegging under instastory hvis du vil se. I morgen venter jobb og mer gåing. Fortsatt 10.000 skritt hver dag en stund til, en uke i dag for å være nøyaktig. Men det kommer til å fortsette framover også, om ikke hver dag da så veldig ofte iallfall. Det å gå gjør mye for meg og jeg har mange steder jeg vil utforske.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *