Bestilt meg ny motivasjon

Categories Livsstil

I det siste har jeg hatt lyst på nytt treningstøy. Tøy til å bruke til å gå turer i og gå på stolpejakt med. Jeg var innom to Zizzi butikker for å se om de hadde noe, og ingen hadde så mye som en treningstights! Hva er det for noe liksom? Skal ikke de ha et utvalg ute i butikk så folk kan prøve og se hva som passer? Jeg syns iallfall det hadde vært det beste. Noe liker jeg å prøve før jeg kjøper for å se hvilke størrelser jeg må ha. Men da måtte jeg heller bestille på nettet, bare velge en eller to størrelser og bare satse på at det går bra. Men jeg håper det jeg bestilte passer så jeg slipper det styret med å sende tilbake osv. Blir bare mas det. Men jeg hadde sluppet det tullet hvis butikker bare kunne ha klær inne i butikk som de skal.  Da hadde jeg også hatt klærne med engang, må vel vente til neste uke nå før det kan hentes. Det er ganske umotiverende når jeg tenker etter. Umotiverende å bestille seg ny motivasjon. Bare å krysse fingra!

6 kommentarer

6 thoughts on “Bestilt meg ny motivasjon

  1. Helt enig! Fresht og godt trenings/turtøy er både herlig og motiverende! Eg har forelsket meg i turtightsene som Bergans har (Fløyen Outdoor Tights Women) Romslige størrelser og veldig gode å bevege seg i 🙂

    Lykke til med gode endringer 🙂
    Vibbedille

    1. Takk for det. Bergens er vel bare noe jeg kan drømme om å passe inn i ennå, sånne merker er ofte små i størrelsen, og det er synd.

      1. Eg er ikke noe sylfide selv, har vært innom flere merker. Eg hadde lyst på Kari Traa, de klærne er urealistiske! Xl i Kari trå er jo knapt en medium i Bergans. Bergansk er større enn du tror, + at de tightsene er jo strechy 🙂 Om de ikke passer nå kan de være et mål for de er virkelig gode 🙂

        1. Jeg har prøvd litt forskjellig opp igjennom og ingenting har passet foreløpig, da også bergans. Men skal helt klart ha som mål å passe inn i sånne klær etterhvert. Kari Traa har jeg kun sett på, mye fint og mye smått. Synd det er sånn for oss som er litt større trenger jo klær vi også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *